Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




11/07/2011
Tuesday, July 12, 2011 | 0 comment(s)
ASSALAMUALAIKUM..

Berceloteh aku disini, hanye untuk cerite pasal ape yang dah jadi dalam hidup aku pada harini.

SEKOLAH :

Pagi aku bangun uwan kejut, then terus coll Biyy kejut die bangun pulak. err --' BittBott nie kalau dah tido mati, memang susahlah nak kejut die. kadang lebih 20 missed call dari aku. haish, tapii engak apa-apa dong. sayang aku tuu :) hee 

sampai jea sekolah, aku tolong uwan angkat kuih then hantar dekat koperasi. sampai kat koperasi pulak, cikgu tade. dah naik ke tapak perhimpunan dalam hati *sape suruh lambat kann xD

NAIK KELAS : 

Ain, tak bertegor dengan aku. aku dah tau dah ape masalahnye...


Wniy : Ain kau marah aku ke?
*Ain tengah tido, aku peluk die dari belakang
Ain: ehh, kelas dah habis ke?
Wniy : taklahh, ustazah ade lagi tu.
Ain : Hmmm *die tido balik
Wniy : *aku tanye balik. Ain kau marah aku ke? *aku tenung muke die then buad muke xD
Ain : Taklahh :/
Wniy : SORRYLAH BABY
Ain : kaulah pentingkan sangat dorang tu. kate nak keluar same. tut tutt, kau pegi dekat dorang tu juga. kau selalulah camni Wniy :'( *muke Ain macam nak nangid dahh
Wniy : aku nak ikot korang, tapi time tu Ayeem dah tunggu aku dekat sane. pape pun aku kene bgtau die dululah sayang. lastly, aku tak join pun dorang. sebab aku malu, member Ayeem jea yang ramai. Ain sorrylahh
Ain : *die senyap jea.
*aku pun buad keje aku balik.

5minit lepas tu aku dah okay balik dengan die. Ain cakap aku pentingkan dorang, dari member-member aku --. yeke haaa?hmm, tapi walau macam mane pun aku sayang koranglahh 

p/s: Ain aku minta maf sangat sangat sebab dah buad kau tunggu lame dengan Fatin. sorry, lepas nie aku tak buad perangai macam tu lagi. then, kiteorang keluar rehat ;) HAPPY TOGETHER, weeee ~

BALIK RUMAH : 
Tengok ade kerete X-Trail. aku dah boleh agak dah sapekan :) MUHAMMADD SAIFULRI ABD RAHMAN, acu aku. die balik kejap jea. sebab die hantar Bos die dekat Seri Menanti, ade event. duduk-duduk, makan, minum, borak-borak then Bos die TEXT. then acu cakap, 

Acu : Mak, Acu balik dulu
Uwan : lahh, nak balik dah ke? kejapnyee
Acu : *acu gelak, jumaat nie acu balik. kan ade event kat Seri Menanti tu.
Uwan : Haa, okay-okay. kirim salam dedat Maria :)
Wniy : nanti bawak BUDAK LEMOK tu balik tau ;D
Acu : haa, okay-okay.
*Acu balik, kau pun masuk bilik.

Aku pun mulekan operasi aku, ONLINE lah apelagi kan xD aku call biyy, cakap punye cakap..

Biyy : sayang, ape yang you janji kat i sebelum nie you jujur tak?
Wniy : yaa, i jujurlahh. Kenape?
Biyy : betollah nie? 
Wniy : yaa, betollah. Asal Biyy?
Biyy : you ade text sape-sape tak due hari lepas?
Wniy : text sape? tade kott, i text you jea. kenape?
Biyy : you text Shumul ke?
Wniy : haa? taklahh!
Biyy : cakap betol betol sayang. I dengar member i cerite nie, cakap number you ade kat Shumuk then die letak contect name "JANNAH" pulak, asal?
Wniy : haa, manelah i tau. dah die punye fone. you tanye lah die. jangan tanye i --'
*Biyy, macam tak percaye 
Biyy : SUMPAH sayang?
Wniy : SUMPAH i tak text die pun.
*sumpah punye sumpah, die cakap die nak mandi. then die mandi

p/s: Biyy, i tak text die lagi. please Belive me Baby. terpulang kat you nak percaye i atau tak. i tak kesah, selagi I bernyawa selagi tu I TAKKAN BERHENTI SAYANG YOU :) ILOVEYOUSODAMNMUCHMUCHMUCHBIYY 

sementare aku tunggu die text, aku ONLINE then tertido pulak. aku tak keluar bilik pun. pukul 9 baru keluar, then bangon mandi tengok JUVANA :)habis Juvana, bg adik makan. die batok, cari ubat batok tapi tade pulak. naik balik, ONLINE sampai sekarangggggggg.. HAHA, now aku dah penat typing, then I'M CURRENTLY TEXTNG WITH MY BABY BOO    aww aww, hee ;) PENAT LAHH, K sampai sini jea ceq cerite ehh :D  lain hari kite STORY MORRY lagi okay? Kbye ;) ILOVEALLMYREADERS  muaahhhhh :-*


WITH LOVE,
Wniy Zulkili




Older Post . Newer Post