Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple Dream
entryaboutStuff




HOLIDAYS ;)
Monday, June 4, 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum..

Dah lama juga aku tak update blog niekann ~ Haha xD Bukan ape malas ahh, kalau ade orang yang tolong updatekan takpe jugakann ;) *wink* Harini minggu kedua cuti sekolah.. Cepat betul masa berlalukan.. Next week dah start sekolah balik! Huhhhh! -,- BOWRINGG! Tapi nak taknak kene ahh struggle lebih tahun nie. Al maklumlahh, last year sekolah kan ;D Aahahhaha


Dua minggu yang lepas aku berhasil membeli phone baru :) Tak canggih ah macam fone korang kann xD nie diaa


Blackberry Curve 8520

Now aku berada di Cheras, Bandar Tun Razak rumah ateh. Malam karang baru balik rumah aku :) Hee.. K ahh, tade pape lagi nak share lah kot. Nanti kalau ade moment yang best aku update ahh. Kbye ADIOSSS :P xx

LOVE WANIY 




Older Post